czwartek, 22 maja 2014


Zdjęcia z telefonu




Każdy z nas posiada jakiś telefon zależnie od upodobań i zasobności kieszeni oczywiście,miałem w swoim życiu różne telefony wyposażone w różnej jakości aparaty cyfrowe,do dziś wspominam z utęsknieniem C702.








Nigdy wcześniej ani później nie miałem tak dobrej cyfrówki w telefonie,wiadomo telefon ma dzwonić i oczywiście wszystkie z posiadanych prze zemnie telefonów spełniały doskonale tą funkcję. Jednak wszystkim zainteresowanym tym tematem osobiście zalecam wymianę aplikacji obsługującej aparat.




 



Testowałem i nadal testuję różne telefony właśnie pod kątem aparatu bo to i w kieszeni zawsze i wygoda bo nie trzeba nosić dodatkowego sprzętu który wypycha kieszenie i nie jest wygodny w transporcie,choć faceci ?nowej generacji już noszą torebki,taka moda więc im łatwiej zapewne.








Lubię nowoczesność ale aż tak nowoczesny to nie jestem i nigdy nie będę,osobiście wolę nowinki techniczne i w tym kierunku wykazuję moje zainteresowania, a więc telefony i cyfrówki bo o tym chce dziś mówić,pedały to w rowerze.

Ludzie robią zdjęcia z różnych powodów i każdy z tych powodów jest dobry,pozostaje kwestia jakości ja lubię dobre foty, takie staram się robić i mam wrażenie że właśnie takie są,jeśli nie to nadal uparcie dążę do tego i bardzo się staram.












Kiedyś dawno temu robiłem zdjęcia bardzo popularnym radzieckim aparatem,jakość była bardzo dobra a i zimową porą będąc na zalewie można było sobie przerębel w lodzie wybić takim sprzętem nie to co dziś sam plastyk. Posiadałem do tego sprzętu kilka dodatków czyli wymienne obiektywy i świetną lampę błyskową z tak zwanym komputerem,do dziś mam to wszystko łącznie z powiększalnikiem i większością wyposażenia ciemni bo również wywoływanie zdjęć było popularne. Ale co ja tu w ogóle opowiadam niech zdjęcia same powiedzą wszystko i tak jak na nich widać wolę przyrodę a szczególnie makro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz