sobota, 17 maja 2014

Dziwne miejsca

Tym razem las więc dziwne i nie dziwne za razem,miejsce to jedni lubią inni nie z wiadomych przyczyn, ja osobiście również nie lubię przedzierać przez kszuny-jest w ogóle takie słowo ?. I to jest zrozumiałe jak najbardziej nie mniej jednak miejsce które może dać nam niesamowite wrażenia nie zależnie od tego czy jesteśmy tu sami czy z kimś,wystarczy się tylko trochę postarać. 




Chociaż mam tu na myśli chyba bardziej poświęcenie,ale to się wyjaśni samo po dokładnym przeanalizowaniu zdjęć .Zdjęcia coś co sprawiało mi kiedyś ogromna przyjemność a już dawno to zarzuciłem z powodów sam nie wiem dokładnie jakich,choć za pewne jak to się mówi proza życia ukierunkowała mnie a właściwie ściągnęła na ziemię. 




I po robieniu zdjęć a kiedyś nawet jeździłem na jakieś wystawy przez pół Polski żeby zobaczyć ta m swoje jedno zdjęcie,ale to był sto lat temu. Wracam więc na ziemię i do robienia zdjęć w miarę jak mam chęć i trochę czasu,zazwyczaj jest to przy okazji czegoś innego za to zawsze staram się robić zdjęcia,jest to w dzisiejszych czasach dość proste. Tak łatwe dla każdego bo każdy dziś ma zawsze przy sobie aparat inna kwestia czy z niego korzystamy i czy rzeczywiście robi on zdjęcia w miarę dobre tak by nie wyglądały jak by były robione kartoflem.
Ok kwestię kartofli zostawiamy,zajmiemy się zdjęciami z tak zwanego smart fona do końca nie wiem dokładnie co to znaczy ale sprzedawca tak właśnie mówił więc mam nadzieję ze mnie nie obrażał. Smart fon ze średniej półki jak ja to mówię,może być ale aplikacje do wymiany internet oferuje sporo ciekawych i jeszcze więcej do niczego,ja mam metodę że instaluję wszystko co się da potem zostają te dobre reszta aut.




 Wracam do lasu,przyjemności i trudności w robieniu zdjęć w takim dość ładnym przejrzystym lesie w słoneczną pogodę tak wyszło. Samotne chodzenie po lesie i próba znalezienia ilości grzybów choć by na sos tam gdzie na drogach leśnych jest jak na giełdzie samochodowej, to już wolę robić zdjęcia a jak coś znajdę przy okazji będzie dobrze. Zrobiłem dużo zdjęć starałem się wybrać według mnie najlepsze i najciekawsze wybór był dość trudny bo trudno być obiektywnym względem własnych nazwijmy to osiągnięć. Natomiast ludzie różnie reagowali na faceta leżącego na ziemi bo tak właśnie robiłem te zdjęcia,chciałem zobaczyć las zupełnie inaczej i zobaczyłem mi się podoba,udało się inni nie muszą tego tak widzieć.




 Ocenę pozostawiam wszystkim Tym którzy trafią tu i zechcą poświęcić chwilę swojego czasu na przeczytanie moich wypocin,resztę niech opowiedzą zdjęcia mam nadzieję że są ciekawsze niż ja. A i mam prośbę jeśli się podoba lub nie Czytelniku zostaw komentarz chciałbym po prostu wiedzieć czy ktoś tu zagląda dzięki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz